Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Norsk Nettbutikk | Rask Levering | Frakt fra kr. 59,-

FAQ - Ofte stilte spørsmål

Her får du svar på spørsmål vi tenker kan være til nytte for våre kunder.

1. Jeg ønsker å sende min ordre i retur, hva gjør jeg?

Svar: Ønsker du å sende din ordre i retur følger dette reglene jfm. punkt 9 i våre salgsbetingselser, les mer her:

https://www.musikkhuset.no/pages/conditions

Adressen som skal benyttes ved retur:

Musikkhuset.no AS, VESTRE MURALLMENNINGEN 12 D, 5011 BERGEN

Husk at angrerettskjema skal legges ved sendingen.
Angrerettskjema fikk du sammen med ordrebekreftelsen på e-post som vedlegg.
For å bespare miljø skriver vi ikke ut angrerettskjema i papirform og legger ved våre sendinger.

2. Har dere gratis retur?

Svar: Nei, vi har ikke gratis retur, kjøper besørger for retur av varene for egen regning. Husk at varene må pakkes forsvarlig. Dersom varen blir skadet i returtransport vil man som avsender stå til ansvar for varen til den er oss i hende.

3. Hvor lang tid tar det før jeg mottar pengene for varene jeg har sendt i retur?

Svar: Vi krediterer ordren så snart den er ankommet oss og er inspisert. Vi krediterer ordren på samme måte som du utførte kjøpet. Husk at det kan være forskjellige betingelser på jfm den avtalen som du har med ditt kortselskap etc.

4. Jeg har kjøpt en vare til 290 inkludert porto,- som jeg vil sende tilbake, hvordan går jeg frem?

Svar: Loven sier at det ikke er angrerett på kjøp under 300,- inkludert fraktkostander.
Dette gjør at du som kunde ikke kan angre et kjøp når ordren totalt er under 300,- inkludet fraktkostnader.

5. Jeg har ikke fått pakken i postkassen, hva gjør jeg?
Pakke i Postkassen er en våre mest populære produkter når det kommer til valg av fraktmetode.
Det er et rimelig produkt fra Bring / Posten som er beregnet for sendinger av lav verdi, som ikke er forsvarlig å forsikre, samt har en størrelse som passer i postkassen.
Dette produktet er et ikke forsikret produkt fra Bring / Posten, noe som gjør at dersom pakken forsvinner i postgangen er den ikke forsikret. Verken Bring / Posten eller Musikkhuset.no AS har ansvar for varer som blir sendt med Pakke i postkassen.

I enkelte tilfeller kan det ta noe tid før pakken kommer frem, derfor har vi valgt å legge ut disse eksemplene på hva vi gjør med sendinger som ikke har blitt utlevert.

5.1
"Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette"




Din pakke har blitt pakket hos oss, vi har overlevert til Posten som nå sender den inn til sin terminal for videre distribusjon.
Dersom det skulle gå mer enn 10 dager fra vi overleverte pakken uten at den får en oppdatering så vil vi sende en ny ordre.

5.2
"LØRENSKOG - Sendingen er innlevert til terminal og videresendt"

 

 

Din pakke har registertet på terminalen til Bring/Posten og blir videresendt til din postkasse.
Dersom det skulle gå mer enn 10 dager fra denne oppdateringen vil vi sende en ny ordre.

5.3
"Sendigen er utlevert i postkassen"

 

 

Du har nå fått pakken i din postkasse. 

Hva gjør jeg om pakken ikke er i postkassen, selv om den står som utlevert?
Som beskrevet i starten av punkt 5 så er Pakke i postkassen et ikke forsikret produkt. Det vil si at i Bring / Posten ikke erstatter varer som blir tapt i postgangen, selv om varen står som utlevert.
Musikkhuset.no AS står ikke til ansvar etter at en pakke har blitt utlevert med status "Sendingen er utlevert i postkassen".
Vi opplever at kunder melder tilbake at pakker blir stjålet, familimedlemmer/naboer har tatt inn pakker for andre eller at pakken er levert i feil postkasse. Undersøk derfor i ditt nabolag om noen kan ha fått din pakke i sin postkasse.
Vi tilbyr fraktalternativet "Pakke til hentested" for alle våre sendinger og anbefaler derfor de kunder som ikke føler at Pakke i postkassen er et trygt produkt å benytte seg av dette alternativet. Dette er et forsikret alternativ på frakt som kan spores på Posten.no og hentes på ditt lokale hentekontor.